Kup w przeciągu: 

Pytania i odpowiedzi

Dostawa

Jak długo muszę czekać na otrzymanie zamówienia ?

Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia. Przesyłki kurierskie dostarczane są w 99% następnego dnia roboczego.

Czy na produkty sklep Fajerwerkishop udziela gwarancji?

 Tak, domyślnie udzielamy 12 miesięcy gwarancji chyba, że producent wydłuża ten okres.

W moim zamówieniu brakuje części zamówienia?

Skontaktuj się z nami meilowo, obsługa sprawdzi twoje zamówienie i w razie pomyłki dośle brak na nasz koszt. Cały proces realizacji zamówienia jest monitorowany przez najnowszy system monitoringu.

Zakupy

Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować póki nie zostało jeszcze nadane. Po tym czasie wymagane jest złożenie odstąpienia od umowy kupna, dostępne poniżej

    pobierz pdf

Czy można sprawdzić status realizacji zamówienia?

Po przygotowaniu przez nas paczki generujemy wiadomość email o tym, że oczekuje na odbiór przez spedytora.

Po odebraniu zamówienia przez kuriera zostaje wysłany e-mail z informacjami. Prosimy o sprawdzanie folderu SPAM jeśli nie widzisz wiadomości w skrzynce odbiorcza.

Dodatkowo, jeśli przy zamówieniu dokonano rejestracji na naszej stronie, można sprawdzić stan realizacji na swoim koncie.

Czy produkty dostępne na stronie są dostępne od ręki?

Prowadzimy sprzedaż poprzez kilka kanałow tj. sklep internetowy, marketplace oraz stacjonarnie. Informacje o dostępności produkt aktualizują się automatycznie z minimalnym opóźnieniem w związku z czym może zdarzyć się sytuacja, że kupionego produktu fizycznie nie ma w sklepie. O ewentualnym problemie z zamówieniem od razu informujemy klienta.

Wysyłka i dostawa

Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Oczywiście, w tym celu zaznacz w procesie zakupowym w koszyku sposób dostawy jako odbiór osobisty.

Jakie są koszta dostawy?

Zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi dostawy

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Twoje zamówienie powinno być na drugi dzień roboczy u ciebie na miejscu. Status śledzenia paczki zawsze masz w swoim koncie po zalogowaniu lub zostało wysłane na meila z informacją o wysyłce.

Płatności

Jakie są formy płatności?

Zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi płatności.

Wymiany i zwrot

Czy mogę zwrócić produkt?

Tak, w przeciągu 14 dni. Informacja odnośnie zwrotów.

Czy mogę wymienić produkt?

Wymiana towaru to nic innego jak zwrot i zakup innego artykułu. Możesz skorzystać z szybkiego kreatora zwrotu. Kreator

W tym wypadku skontaktuj się z naszą obsługą by załatwić sprawę w jak najkrótszym czasie.

Reklamacje paczek

Otrzymany towar jest uszkodzony, co robić?

W takiej sytuacji należy się z nami skontaktować meilowo.

reklamacja@fajerwerki.shop.pl 

Odebrana paczka nosi ślady uszkodzeń mechanicznych, co robić ?

Paczkę przyjmij i skontaktuj się z nami meilowo lub telefonicznie.

Rozwiążemy ten problem tak szybko jak to możliwe.


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium